onsdag 4 februari 2009

vårkänslor


Såg denna ljuvliga vårkappa i amelia och det sa bara klick
Letade med ljus o lykta vilka som sålde märket och det gjorde Syster Lycklig i Sthlm(perfekt butiksnamn det hade varit för mig som gammal syster som nu är lycklig)
Kanon för jag bodde brevid den butiken när jag var på formex.
Med glada skutt(i högklackat) tog jag mig till butiken men de hade den inte :(
Men systrarna fixade hem den och skickade den till mig.
Det är service det.
Tack Anna o Tina.

En liten vinterbild på mina luktärter!!!!
De var fina jag lovar...

Dag för tjänstgöring

Gulligull
fr
Krusidull

2 kommentarer:

  1. Hej
    Om jag bara kan gå från jobbet tidigare så dyker jag upp i butiken en vardag.
    När öppnar du på lördagar?
    Självklart kör jag ett Attackpass om ni vill, jag gjorde det i Borlänge i höstas. Step kan jag kolla med tjejerna som kör det, men det tror jag inte är något problem bara det passar dom. Har ni någon hemsida så kan jag kolla erat schema så kan jag passa in någon dag att köra spinning(usch det var längesen, får så himla ont i baken)
    ses vi inte i butiken så kan kan du hör aav dig om pass via mail hj.asa@telia.com.
    Åsa

    SvaraRadera
  2. Vilken tur du hade som fick tag på den. Se nyu till att ta det riktigt lugtn och vila upp dig.

    Kramar Ullis

    SvaraRadera