torsdag 25 december 2008

BIB......Back in blogg


Heeej....
Kan väl knappt titulera mig bloggerska längre
när det är så långt mellan inläggen!
Men min Krusidull butik har verkligen slukat all tid
och lite till.
Tänkte då äntligen bjuda på lite bilder fr mitt livs dröm
som slog upp portarna den 5 december ( vilket lyckorus...)










Ni får inte mycket till text av mig idag.
Skall iväg på lite galej, hoppas jag inte somnar vid maten bara
för trött så in i attan är jag.
Imorgon ska jag berätta om en adrenalin händelse jag var
med om idag.
Det var längesen... ja ända sen som akutsyrratiden som jag hade sådant adrenalin påslag.
Kan säga att det slutade lyckligt i alla fall.
To be continued....
Mysig juldag på er därute
Gulligull
fr
Krusidull




1 kommentar:

  1. Så härligt att äntligen få se bilder från butiken. Det ser ju så mysigt ut. Många saker där som gärna skulle få flytta in här. Nu blev jag nyfiken vad som hänt dig. Hoppas att kvällen blir kul.

    Önskar dig en god fortsättning!
    Kram Ullis

    SvaraRadera