fredag 21 mars 2008

Hur svårt kan de va?







Hade ju bestämt mig för att shoppa loss lite igår, hade sett en blus i lantliv jag ville ha,Vad händer?

tyckte inte om den när jag väl hittade den. Lugnt... brukar ju alltid hitta så mkt jag vill ha men aldrig ha råd med. Förvirring o förvåning!! hittade absolut inget fast jag verkligen försökte.


Hm ett nytt fenomen på min himmel. Tror ju på ödet så det var väl en mening i detta.Tänk vad snygga kläder som väntar på mig nästa gång, hihi.

Nåväl åkte inte förgäves för mat lär vi ju ha och godis, är i ständig fight med godis suget och jag förlorar oftast varje match. Inne på mataffären hittar jag en vacker vas i ristat glas o fattigmanssilver för 129 kr. Blev ju genast mycket gladare, så den fick följa med hem.

Idag blir det endast promenad med Lotus i snöyran, tar träningsledigt efter två tuffa pass igår som känns i kroppen idag.Tar en lägg match mot godiset istället.


Gulligull fr Krusidull







1 kommentar:

  1. Vet vad du menar. Känns så hemskt när man längtat efter en sak och sen är den inte som man tänkt sig!!! Ibland är det bäst att bara hålla sig till fönster shopping!

    SvaraRadera