måndag 26 november 2012

Att göra lista

Ja då var det dags o ta ett nytt kliv i livet, nytt jobb väntar
fast det känns lite som tillbaka på ruta ett!
Började ju på Fagersta Lasarett som nyfärdig sjuksköterska 1988!!!
Och nu är jag där igen.
Fast jag har haft mycket spännande o lärorikt för mig där emellan och jag lever ju i tron att det är en mening med det som sker, och vem vet vad detta  leder till. 



Är ledig nästan hela veckan som kommer och ska försöka förvalta den väl.
Gjort en "to do lista" 
som jag hoppas är rimlig så jag inte stressar upp mig bara av den.

Pyssla lite advent, hälsa på lilla mor, en sväng till Åsby, städa gamla bilen, träna, laga matlådor.
Känns helt ok upplägg.
Startar nya jobbet med att på torsdag vara med på en planeringsdag och på lördag
går jag på min schema rad.

Ska bli kul o bli en i gänget på avd 1

KRAM
MISS M
  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar