onsdag 1 augusti 2012

Trivsamma Rosie



Min andra dag på långledigheten startade med garderobsrensning ala rejäl...
Kan nog lätt konstatera att halva garderoben rensades ur o ska nu säljas, har bara toktröttnat på så mkt av kläderna och stilen de står för
Nöjd nu???.. jaaa.. skönt


Sen var min vän sångfågeln hemma i bardomstrakterna och vi passade på att träffas
Blev lite grill o panacotta... mums 


Åt grillad majs,,,, ja jag vet att det är socker men åt det ändå, är ju så mkt godare grillade än 
i ngn annan form


Till helgen ska sångfågeln o jag ses igen.
Åker ner till stora staden på fredag för lite flanerande på byn kanske shoppa en strumpa eller nått....
På  lördagen ska hon uppträda, ska bli så fantastiskt att lyssna på dessa fantastiska körer.
Sen drar vi ut till Waxholm på söndagen.... kommer bli en härlig helg

Har jour inatt... ja jag vet att jag egentligen är långledig men det blev en jour i hemmet natt o nu har de ringt efter mig så nu lär jag dra ut på byn...
  
                                                                  Adios

                                                                 Syster M

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar