lördag 21 juli 2012

Ledig helg


Å så vaknar man 05.30!!!
Whats the point???
Blev en kopp kaffe här då till dånet från bäcken, ja den är högljud nu när det kommer så mycket regn vatten uppe från skogen.
Trivs väldigt bra på min uteplats när man nu kan vara där pga allt regn  


Pelargonerna åker fram o tillbaka i år, försöker skydda dem från allt regn.
Går sisådär... typ gett upp  



Har ju ledig helg och fredagen passerade ganska obemärkt.
Sov alldeles för länge...
Hade ställt klockan då man inte vill sova för länge när man ska vända tillbaka på dygnet.
Men somnade om... såklart.
Blev typ inget av de jag hade lust att göra så som 
festa på ngn uteservering med ett gott vin, bara inte på hamnkrogen i grannkommunen... been there done that!!! Vill träffa en massa  nya människor, kanske flirta lite ;)
Blev nada och kan bara skylla på mig själv och lite på regnet som inte inbjöd till något.

Så vad ska ske idag???
Funderar på att åka o fixa till lite snygga naglar.
Har ju äntligen fått ut mina egna till bra längd, vill bara snygga till dem...  


I samma stad som nagekfixet kan ske så finns en Odd molly butik
kanske kan kolla om denna finns.
Visserligen förra årets men man vet ju aldrig, har letat efter den i ca ett halvår och vill så 
gärna ha den.

Borde också lägga ut en massa annonser... dels på varor fr butiken
men ska också sälja en hel del privata saker och kläder men det är väl inget lördagsnöje.. näääe.

Hoppas jag nu får till en bra lördag...
Uteservering dax kanske... solen skiner sååå maybe maybe...

Kram till Er
&
Mig 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar