torsdag 8 december 2011

Lite nytt fr Karlberg


Oj vad dagarna går fort nu... bäst o jula på ordentligt så man hinner njuta
därför åker granen in idag.


Tänkte försöka mig på en vit gran i år. Förra året hade jag en vit gran utanför butiken
och den får bli i stugan i år.
Eldar ju så mkt med ved i vardagsrummet som dessutom är ganska litet så jag tror en riktig en inte skulle må så bra.

Visst är de ljuvliga bonaderna på linneväv på bilden. Skulle kunna ha dessa överallt
Finns i butiken såklart
.

Trälådor med hjärtan att ha blockljus eller göra en julgrupp eller till julkorten
Kostar 90 riksdaler



Julvimplar har vi också.. denna med stjärnor kostar 90 kr.
Mera snö har vi fått här också och jag bara njuuter av det.
Hm.... påminn mig att jag sagt det den dag det är meterhögt och hela min väg ska skottas.

Nu är det dax för sjuksköterskan i mig att agera
Gulligull
fr
Krusidull

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar