onsdag 7 september 2011

Hultsfred 2011 vs 1991



Hej i regnet..
Då var vår lilla roadtripp på 80 mil avklarad.
Körde i spöregn hela vägen ner och var livrädd för vattenplaning.

På denna fina skola går min dotter gymnasiet. Jag ville följa med in på lektion men
det var alldeles för pinsamt tyckte dotra??? Hur kan en mamma va pinsam???



Första middagen i lägenheten blev pizza, alldeles fantastisk midag efter 5 tim i bil..NOT!
Här ska hon bara bo en månad sen får hon sin tvåa i huset intill.



Sist jag var i Hultsfred var 1991!!
Då var hon ju inte ens påtänkt mammas lilla gull.



Festival såklart.....






Tog mig en tur runt i den lilla kommunen som har ca 5000 innvånare.
Finns så otroligt många fina hus... hm dem såg jag inte 1991






Av alla band som spelade de året kommer jag bara ihåg

Hm... harkel....

Sven ingvars!!!!!

Vad gjorde jag övrig tid??




Här vid sjön Hulingen var jag nog en hel del.

Fast så här folktomt var det inte då kan jag lova.

Hoppas sjön hunnit återhämta sig.




Kan i alla fall konstatera att jag gillar Hultsfred.

Trevligt gemytligt och med en nytänkade skola.

Dessutom har de förståndet att producera mjölk fr

kor i Småland på lokalt mejeri.

Inge genmanipulerade Arla produkter här inte.

Stort + för det.


Idag ska jag beställa tid hos en alternativ klinik för o se om de

kan hjälpa mig med denna besvärliga ohälsa jag dras med.


Ha det bra i regnrusket

Kram

Krusidullan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar