fredag 19 augusti 2011

No mascara today



Mitt hjärta på perrongen klar för avfärd mot Hultsfred.
Ville så gärna köra ner henne men realistiska praktiska lilla fröken
tyckte det var oerhört onödigt!!!
Gick med på det till sist. Hon får sin lägenhet den 1 sept, och jag och hela bohaget åker ner till dess.



Grät som bara den på stationen, har ju varit med om äldsta sonen flyttat hemifrån men då hade man ju fått övat i att han var borta, då han gjorde lumpen.

Många är tårarna som fallit idag, plötsligt bara rann de!
men jag är ju stor flicka nu så jag klarar detta.



Trots en jobbig start på dagen blev det en bra dag.
Var hos min doktor och äntligen har jag fått bekräftat vad jag lider av och fått medicin.
Sätter stor tilltro till den och är inte bitter på på alla år jag varit dålig utan väljer att njuta av att nu kan jag bli friskäven om det kan ta tid.
Sen har det varit full rulle i butiken hela dagen och det är så skoj och skänker mig sån glädje att möta alla härliga människor.

Nu har jag tänt en brasa och mysat ner mig i soffan, katten snarkar och vovven ligger i knävecket.
En härlig fredagskväll i Karlberg.

Vi ses...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar