söndag 9 maj 2010

Rikedom mäts inte i pengar


Skall berätta om en händelse...
En händelse som talade om för mig att jag är rik!!!
Ja inte i pengar utan något mycket bättre och större
och inte ens mätbart.....
I torsdags när jag kom hem från jobbet, lagom trött o sliten fick jag mig en överraskning.
I köket sitter mina underbara ungar och den enes flickvän!!
På bordet var det dukat med blommor och ljus och nybakade cupcakes!!!
De hade bakat o stökat sen halv fem för att överaska mig.
Blev så himla glad att jag började gråta!!!
Förstår ni vilken rikedom det är att ha sådana barn,, speciellt som man alltid tror att man varit
otillräcklig för att man jobbat mkt, inte hunnit lärt dem de man vill lära dem, rädd för att man inte funnits till, ja ni vet dåliga samvetet som vi mammor ofta dras med.
Jag är så oerhört tacksam för att livet gett mig dessa älskade barn,, grät så klart när de hade gått också.. ännu en typisk mamma grej :)
Älskar er och tack för allt....
Johan ( Lisa)
William
Loviza

1 kommentar:

  1. Va mysigt och vilken överraskning! Men det är ju du värd Monica!
    hälsa kusinerna och Lovisa speciellt grattis till konfirmationen.
    Kram från oss i Fäggeby

    SvaraRadera